2008. február 21., csütörtök

Amőba

Befizettem a postán a csekkeket. Mögöttem délceg, 20-22 év körüli fiatalember álldogált, kezében 1 db csekkel. Az emberből áradt a tesze-tosza jajjistenemmostmivanság. Odalép az ablakhoz, hogy ezt a csekket szetretné befizetni. A csekk zsír üres volt, Pázmány Péter Katolikus Egyetem :) Gondolom UV csekk lehetett....A postás csaj ránéz, hogy talán akkor ki kellenne tölteni mennyi is az összeg amit be szeretne fizetni, név, cím, stb. Ja?! Hát akkor toll, remegő kéz....Filózott egy percig, merthát nem kell az ilyesmit elkapkodni. Csak reméltem, hogy nem arról van szó, hogy még életében nem látott csekket. És aztán beírta a felső (számsorba) betűvel, hogy EZER :-DDD. És én csak álltam és az államat a padlóról szedegettem felfele. Létezik olyan huszonéves ember a világon, aki még életében nem töltött ki csekket????? És igen kérem, szomorú tapasztalat,létezik. A postás röhögött, és kitöltötte neki. Azt nem vártam meg vajon a nevét és a címét tudta-e a srác. Gyanítom az se megy neki. De legalább írni tudott, annyit legalábbis, hogy EZER. Na vazze. Pázmány Egyetem! Éljenek az életképes leendő jogászok.

Nincsenek megjegyzések: