2009. augusztus 8., szombat

Szállj csak szállj


Vááááááááááúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú! Annyira, de annyira király volt, hogy az csak na! Repültem! Én! Több, mint 700 méteren lóbáltam a lábamat a semmibe! És jófej csákó volt, mert elvitt távra is. Közel 50 perc a levegőben! Pilisvörösváron landoltunk Óbudáról :D:D:D
Néztem repülőtárs madarakat jóval alattunk, felszálló füstöt, párát, keletkező felhőket, száraz szántóföldet, pl. ezekből lehet tudni, hogy hol jön a termik.
Csodáltam terepasztal tájat: homokszínű szántóföldet, összevissza csíkos mezőket (ami hülyeség), repülőteret, kis fűzöld paca réteket, velünk egymagas hegyeket, matchbox autókat (a sajátomat is), pötty embereket, makett házakat, kék kavics úszómedencéket, kékeszöld parányi bányatavakat (Omszki, Lupa), homokbányát, téglagyárat, zöld szőnyeg lombokat, a 60-al suhanó árnyékunkat a szántóföldön, zöldesbarna szalag Dunát, rajta szigeteket, makett méretű Budapestet.......nem lehet elmondani! Látni kell, meg érezni! Suhan a levegő, érzed a bőrödön, süt a nap (jól megkapott odafenn), leng a lábad a semmiben, szelíd hinta, ringatás, siklás, kanyarba dőlés, lassú körzés, aztán rázósabb hullámvasút két erősebb termik találkozásánál....hát ez semmihez sem fogható!!!!! SZABADSÁG!
MÉÉÉÉÉÉÉÉÉG! Ez olyan, mint a kemény drog. Függés első alkalommal! Kötelező mindenkinek kipróbálni!!! (Érzékeny egyensúly szervűek Daedalonnal :D:D:D )
Kezeket fel! Bankrablás! Ide a lottó 5-öst. Most! Vagy valamit, hogy beiratkozhassak tanfolyamra, vegyek felszerelést.....

2 megjegyzés:

Filoszofi írta...

De jóóóóóóó!!!! :):)
Sokba kerül egy ilyen?

D írta...

8000 Ft egy kör
Ami nekem 50 perc lett :)