2009. október 13., kedd

Közvéleményt kutatok

Elég sűrű a társaság mostanság nálam, gyógytornán. Tegnap épp 5-en voltak nálam egyszerre. Már nem tudom hogyan jött szóba a téma, de valamelyikük mondta, hogy neki van képzeletbeli barátja. Aztán kiderült, hogy az ötből négynek van. Van nevük is, kettőre elmlékszem: Mr X, és Wilson. És nem kicsi srácok! 10, 13, 14, és 15 évesek. A nagyobbak fiúk, a kisebbek lányok. A 17 éves srácnak nincs (nem is volt soha). Végiggondoltam, nekem sem volt. Vagyis folyton megy/ment a mozi odabent, de konkrét képzeletbeli barátom soha nem volt. Szóval kérdezem a közt, ti hogy vagytok ezzel? Nektek volt? Vajon mi lehet ennek az oka? Persze vannak saját élő barátaik is, gondolom nem is kevés. De azért ez mégis meglepő.

5 megjegyzés:

Z írta...

Nekem nem volt. Ez olyan skizo-dolog, nem?

Filoszofi írta...

Nekem sem volt... akkor lehet, hogy velem van a baj??

Koperta írta...

Nem hiszem, hogy skizo-dolog lenne, mert gyerekeknél elég gyakran előfordul. Nekem nem volt ilyen, de ismerek nem is egy embert, akinek volt ilyen barátja. Valamennyire rémlik is tanulmányaimból, hogy ez normális, mert ezzel képzelt szituációkat gyakorolnak be.

modoc írta...

mindegyikőtökkel baj van, ez nem kérdés :P
amúgy, Dóri! há' ott vagy a Kh-ban, küldd fel őket az osztályra, tudod, amelyik csak belül nyitható...
ja, nekem voltak asszem, vmi rémlik, várj, felhívom az egyiket

D írta...

Megkérdeztem több gyereket is, eddig nem volt új jelentkező, csak egy mesélés vki más barátjáról. Aki a pasija volt és megfektette, meg lesmárolta. 11 éves gyerek...Ja és külön megterítettek neki, stb.Azért ez már skizo.

Megkérdeztem az egyiket, hogy is van ez. Azt mondta egyszercsak ott van a barát (egyébként neki 3 is van), és passz. Megbeszélik az ügyes bajos dolgokat és aztán elmegy.