2007. november 28., szerda

Hogy ez hogy?

Nem volt előzménye - in medias res - úsztam a vízben, de eszembe jutott valami amit nagyon fontos volt lejegyzetelnem, ezért kimásztam a vízből egy betonperemre, és visszanézve láttam csak meg, hogy egy undorító, mocskos kis kanálisban pancsikoltam. Hát ez akkor mindegy is volt, igen ám, de a part túl oldalán (2 méterrel odébb) a Gyurcsány közeledett. Hátratett kézzel, megfontoltan lépkedett és közben magában motyorászott. "-Jó napot kívánok Miniszter Úr!"- mire kimondtam, már le is esett, hogy ez nem a megfelelő titulus volt, de addigra ő már tovább ment, de annyit még hallottam, hogy: "- Miniszter, na még ez is...felháborító".
A fejemben lévő álomszobát majd máskor próbálom meg részletesebben is elképzelni, most csak annyit, hogy ül a szoba közepén a feladatra megfelelő alkalmazott és minden álom-akciókor lenyom 4-5 megfelelő színű és mintájú billentyűkombinációt, és ebből megszületik az épp aktuális frusztrációszintemnek mefelelő (rém)képsor. DE AMIKOR A GYURCSÁNYRÓL ÁLMODOK, csak az lehet, hogy a csimpánz - akit a kis alkalmazottnak tették oda ketrecbe társaságul - elszabadul, és végigrobog a klaviatúrán (ezt most onnan flesseltem, hogy egyszer msn-ezés közben a görényke is végigszáguldott a billentyűkön és az enterre is sikerült rálépnie :-)) nem győztem utána szabadkozni

Nincsenek megjegyzések: