2007. november 18., vasárnap

Ó Zé!


Zé, Ő az aki akkor is nagyon örül nekem, ha 35 fokos melegben verem ki a sört a kezéből.
Ha már sör, vele egészen új értelmet nyert a "kínaiban sörözés".

Kakaóscsigájának közepét, Dobos-tortájának tetejét bármikor odaadná.

Szó nélkül hagyta ott a Polarisban a látogatókat, amikor nagyon nagy szükségem volt rá. Ezt igen nagyon megjegyeztem.

Étkezési kultúráján egészen nagyokat tudok röhögni, ő amolyan "speciális ínyenc" :-))))

Ha majd felneveltem a gorillabébimet, és nekem is lesz egy saját, biztos Zét fogom megkérni, h a választandó névre, legyen szíves játsza már végig a létező összes szóviccet, nehogy szívjon az a szegény gyerek.

Még most kérjetek Tőle aláírást, pár év múlva már csak a réztábláról satírozhatjátok át magatoknak zsírkrétával papírra.

Ja, és úgy emlékszem 10 perc alatt tanult meg kavalozni...

1 megjegyzés:

Z írta...

Borsó, köszönöm a hazugságokat, és mindenkinek az arra gondolást aki én vagyok, méhen kívüli életem 946728000-ik másodpercének alkalmából. Amúgy a Polarisos sztori most nem ugrik be, segítenél?