2007. december 1., szombat

IWIW

Az elkövetkező években jópár TÁTK-s szakdolgozat címében fog szerepelni, tán még doktorira is fussa belőle. Ha Harry Potterből írhatnak angol szakon, szociológián majd pont ebből nem fognak. Meglehetősen bőséges a jelenségek halmaza, amiket előidézett, főleg mióta a megvásárlása óta robbantottak rajta egyet.
Engem mostanában többx is elgondolkodtatott és néha kimondottan megrémít. Főleg amiatt, h nagyon gyakran oda lukadok ki, h a wiwen éppen h csak az nem látszik, h mikor húztuk le magunk után azt a bizonyos kallantyút. Látszik a nyomunk, ha ott jártunk, ha olvastunk levelet, ha töröltünk levelet (ami már eleve másoknak esetleg sértődésre adhat okot), ergo kiszámítható mennyi idő múlva írunk vissza (szintén morcossá tehet másokat a nem kellőképpen azonnali reakció). Persze semmit sem kötelező kitölteni, saját magunk szabjuk meg, milyen profilt építünk és mennyit engedünk magunkból láttatni, milyen wiwes névjegykártya készül rólunk: csontszínű, fekete Times betűtípussal, vagy esetleg merész mintájú, mélyennyomott, kalligrafizált összkép. Én személy szerint szeretem a rubrikákat olvasgatni, sokak nevettettek már meg vele. A képeknek meg néha kimondottan jó hangulata van, ott mindenki vidám, színes-szagos történetekre utal. Kukkolás volna? Ha igen, mindenki önként és dalolva engedi, tehát szerintem nem. És a „családi állapot”-ra vonatkozó rubrika? Na igen, ez teszi számomra kissé Story Magazinossá a dolgot. Hányszor láttam már akár pár hónap leforgása alatt is ezt a kissé nevetséges ciklikusságot: egyedülálló --> kapcsolatban --> egyedülálló. Egyedülálló bekapcsolva/egyedülálló kikapcsolva. Egyszerűen nem tudom elképzelni ezt a gondolatsort szakítás után: „…ó jaj, az alvóspólója még a szekrényben, a fogkeféjét ki kéne dobnom, nagyinak szólni, h karácsonyra már ne vegyen neki törölközőt…ja és átállítani a wiwet”. Vagy ezt: „na jó hát már nem vagyok egyedülálló végül is, mer van valakim, de hogy kitegyem h kapcsolatban, hát azt azért még ki kell érdemelni.” NA EZ GÁZ. Vajon vannak párok, akik kérdőre vonják a másikat, hogy ha az egyik kiírta, h kapcsolatban, akkor a másik meg mé nem? ÚÚÚ
Nemrég hallottam, h a fejvadászcégek ill a nagyobb multik az állásra jelentkezőknek megnézik az iwiwes adatlapját…én igyekeztem, de nekem pl a barátaim körében nem sikerült még korreláltatni az illető ember „jófejségét” az iwiwes közlékenységével.
Az, hogy sokan kilóra gyűjtik ismerőseiket, nem újdonság. Ellenben nagyon kíváncsi lennék rá, ki hogyan definiálná az „ismerős”-séget. Honnantól számít vki ismerősének vkinek? Azért ezt vhol mindenki érzi. Pár hete egy délután bemutatkoztam egy embernek, este már be voltam jelölve. Biztos ami biztos…
Lehet aztán filozofálgatni, h olyan ember aki amúgy sejthetően nem kedvel, ill általában nem is köszön felém az minek nyomja meg, akivel meg egykoron közeli kapcsolatban, barátságban voltam az meg mé nem.
Így a végén nem szeretnék túl patetikus lenni, de az élet bizonyos szakaszaiban teszek nagy fogadalmakat, jelen esetben pl h köszönetet mondok egy olyan személynek, akivel max a jószerencse hozhat újra össze. Sikerült.

Nincsenek megjegyzések: