2007. december 1., szombat

Lola*

mivel most sürgősen állatokölógia vizsgára kéne tanulnom, ugyérzem elérkezett az idő, hogy írjak. épp Robbie Williams tökúj számát* hallgatom, elég faja (Anya mondta ma hogy tetszik neki, gondoltam mértisne tarthatnám a lépést:) mellettem pedig kóma üzemmódban a cica, akinek ma reggel műtötték a kukiját. amikor ébredezett az altatásból, menet közben mindig visszaaludt; amikor a cserépkályha mellett elakart menni, a hamutálca szélénél hirtelen elszundított, begyűrve alá a füleit és széthagyva pár mancsot.

igazából amit mesélni akartam, hogy kaptam ma egy szívrohamot ijedtemben. egy Kerti árvácska okozta, amit Nagymamám küldött a budafoki csernobil-birtokról, és az asztalomon úgygondolta: elérkezett a megfelelő idő és fejbelőtt pár magocskával. persze szemrehányóan inogott utána hogy miazhogynem hagytam gyökeretverni a kis csöppöket a szaruhártyámon. még sosem ijedtem meg virágtól.

tényleg jó ez a szám*, egy The Kinks-dal feldolgozása, majdnem olyan jó mint a Guns-tól a Patience jazz-variációban. emerkettő szokott ilyesféléket adni. jajdenemishúzomazidőt. megyek töltöklemég (:

1 megjegyzés:

Borso írta...

ma "Lola top 40 pasija" volt a viva-n, de ez a Lola nem az a Lola...