2009. június 26., péntek

Egy újabb szép emberi szokás

Egyre gyakrabban tapasztalom, hogy egyes emberek nem válaszolnak e-mailekre. Eddig is volt rá példa, még elég közeli barátoktól is, de a helyzet rosszabodik. Most is volt egy ilyen, mondta valaki élőben, hogy holnap ír egy mailt valamiről nekem. Mivel nem írt, én írtam neki, hogy akkor mi a helyzet. Erre nem jött válasz, aztán látom egy levlistán, hogy bizony él a címe. Írtam még egyet, hogy nos, akkor mi van? Erre se jött válasz. De olyan is van, hogy több ember találkozót próbál egyeztetni, és az egyiket (aki egész nap net előtt ül) mindjárt fel kell hívnom, hogy akkor réár-e. Pedig az e-mail még csak nem is sms, ami pénzbe kerül (szörnyű 25 Forintba).
Én lennék túl konzervatív azzal, hogy ha megszólít valaki, válaszolok neki, legalább pár szót? Ha igen, akkor nagyon rossz irányba megy a világ.

2 megjegyzés:

D írta...

nemhogy azokkal foglalkoznál akik válaszolnak :)

Z írta...

Mért, nem foglalkozom?