2009. június 14., vasárnap

Meghívás

Jövő szombatra, Koperta szülinapra invitálok mindenkit! A programot egybekötjük az érdi zenei fesztivállal: 19-kor Ghymes koncert, 23-kor Suhancos (a belépő 1850Ft a két koncertre), a kettő között ill. utána pedig mindenféle tüzön sütött finomság fogyasztása nálam. Az érdi lepratelepen. Belépés csak maszkban, köpenyben és gumikesztyűben. Hypo és egyéb fertőtlenítő használata is erősen javasolt. Sajna az összejövetel minden költségét nem tudom vállalni, a tortát személyesen készítem el. Gyertek-gyertek!

7 megjegyzés:

Z írta...

1. Marha, én a jót akarom neked.
2. 2×1850-nyire nem érdekel egyik koncert se minket, nem lehet programot módosítani? Pl 18-tól sütés Ghymes nélkül, és 23-kor mi elhúzunk?

Koperta írta...

a quimby is fizetős? :(

D írta...

Mindkettő fizetős. Én meg egyedül nem megyek koncertre, úgyhogy kimarad a koncert.

modoc írta...

Zé ötletre szavazok

D írta...

Az lesz akkor! Gyertek, sütünk, mulatunk, mentek amikor mentek. Koncertre így én sem megyek, úgyhogy tőlem hajnalig is bulizhatunk :)

Koperta írta...

Hívtam Filoszofiékat is, úgyhogy lesz dáridó dögivel! :)

Filoszofi írta...

Na, erre már nem volt reakció! ez elgondolkodtató :):):)