2010. április 14., szerda

Életjel

Szombat-vasárnap volt SMR-System tanácsadói képzés, ahol életemben először elméletet is oktattam, vagy ilyesmi. Ez nagy lépésnek számít, de én nem vagyok elégedett. Úgy érzem nem tudtam sok hasznosat átadni...Ettől függetlenül folyt.köv. Jövő héten nyílt nap lesz a GOLD-ban, ott én fogom képviselni a módszert (sanszos, hogy egyedül), és szombatra egy kurzust is tervezek. Szóval halad a dolog előre :)
Tegnapelőtt felhívott egy Roland a T-Com-tól. Aszondja díjtartozásom van, és korlátozzák a szolgáltatásomat. Vagyis kikapcsolják. Na mondom! Mennyi a tartozás? Azt ő nem tudja, mert ő csak kapott egy munkalapot, hogy engem hívjon fel mobilon és közöljön infót. De menjek be személyesen az ügyfélszolgálatra szerdáig (hétfő volt), és beszéljem meg. Az ügyfélszolgálat persze Érden van és este 6-ig. Tökre esélyes bemennem :) Mondom Rolandnak, hogy az bukta, nem fog menni. Akkor menjen be egy hozzátartozóm. Mondom neki, hogy az se nem fog menni, mert egyedül élek...Roland válasza: őőőőőőőő, akkor nem tudja. Megkérdeztem lehet-e telefonon intézkedni, aszondja lehet. Kérdezem kit hívjak fel, erre mi a válasz?? Ugye kitaláljátok...hogy nem tudja. Majdnem leharaptam a nyelvem, mert vissza akartam kérdezni, hogy akkor mégis MIT tud? De nem tettem, mert gyorsan átfutott az agyamon, hogy szegénykém. Van M.o-n egy ilyen állás, ahol mást se kell tenni, csak felhívni embereket, hogy szopacs van és kábeltv kikapcs. Nagy IQ épp nem kell hozzá, de állni kell a viharokat. Hányan anyázhatnak neki naponta? Rolandon lehet némi munkahelyi stressz.... Bizti szeret bejárni dolgozni csórikám :) De mégis. Annyira szarul nem állhatunk, ha ilyen ember fizetésére is telik, aki ül, kagylót emel, beolvas egy szöveget, és néha azt mondja nem tudom. Ja és tudjátok mennyiért balhéznak? 5600 Ft-ért. Egy havi díj, mert elkeveredett a csekk februárban, és a felszólításost fizettem be. Most faxolgathatom a csekkszelvényeket, és akkor még visszafordítható a folyamat :)

3 megjegyzés:

Z írta...

Nem elkeveredett, hanem megették :)

D írta...

Lehet.... :)De nem akarom bemártani a tettestársakat

Filoszofi írta...

Nálunk egyszer az áramot akarták kikapcsolni 4000 ft tartozás miatt. Szombat délelőtt jött személyesen az emberke és hozta a felszólítót... 4000 ft?? csak elkevertem a csekket...
Szegény Róóóland! azért nem irigylem. Szar munka lehet. Én is csináltam hasonlót.