2007. szeptember 10., hétfő

28 virtuális gyertya

Emlékszem, számvitel előadáson érzékeltem előszőr jelenlétét e világon, amikor is a fülemtől fél méterre egyfolytában duruzsolt, nem használt szóközöket, pontot és levegőt sem. Mialatt én azon tanakodtam, h satuba szorítsam a hüvelykujját, vagy inkább partvist dugjak a hátsófelébe, addigra ő már a szívembe lopta magát. Azóta is állandó benne a lakcíme.
Ő az, akinek jeles mondása, h „Ha mosolyogva mész az utcán, többen lesznek, akik visszamosolyognak rád, mint akik nem.” És az Élet persze mindig Őt igazolja. Boi szerint egy tálentumokkal teleaggatott ember. Nekem Marci nagy Bével. Egy kezemen meg tudom számolni, hányan vannak, akik Életem legfontosabb elágazásainál ott voltak és utat mutattak, alapköveket mozgattak. Ő az egyikük. Nagyon Boldog Szülinapot Tatus!!! :-)

Nincsenek megjegyzések: