2007. szeptember 22., szombat

koncerten voltunk

Azért ez nem semmi. Ennyi emberre két toi-toi! Viszont a pia az hihetetlenül olcsó volt. :)
Még sose voltam olyan Másfél koncerten, ahol szőnyeg volt a lábunk alatt. Kellemes hangulata volt. Elfoglaltam egy szuper kis sarkot, és leücsörögtem. Ülve is lehet táncolni? Ha igen, én azt csináltam. Egyszercsak odajön egy csaj. És lerakja mellém a sörét. Két centire a kezemtől. És mutogat, de nem értem mit magyaráz mellé. Fogta a cuccait, ami szintén abban a kellemes sarokban volt, odébb vitte és elhúzott táncolni. Én csak hápogtam, mint a kacsa, hogy mégis kije vagyok én neki???? Hogy a sörét őrizgessem? De végül is buli van, én úgyis itt ülök, miért ne.... Aztán Z leült mellém szolidarítani. Akkor visszajött a csaj. És akkor már értettük mit mond: "Ha még egyszer hozzányúlsz a cuccomhoz......, és megittad a sörömet is!" Stb, stb. És csak ordított, mi meg néztünk, hogy miiiii? Hát én megcsapom, de tényleg. Még hogy én, ráadásul sört! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Z felállt és elküldte melegebb éghajlatra. Csak tudnám mért engem találnak meg a pszichopaták mindig.
Na és a busz! Hát ez kész. Egy busz, 150 ember....Jól helyezkedtünk :)))) Meg hát felnyomtak és alaposan össze is. Mocskos BKV sálálálá......ordította a tömeg. És ütötték a buszt :) A sofőr azért egy bátor arc volt. Pedagógia kérem. Pedagógia. "Ha még egyszer dörömbölnek esküszöm nem megyünk tovább!!!!" Tudunk mink buszt vezetni, erre nem gondolt? Meg jócskán többen is voltunk. De hát éljenek a bátrak, nem agyalta meg senki :)
Hogy a 906-os miért a tökéletesen leglogikátlanabb helyén áll meg a körtérnek, az már csak egy jó kérdés volt a végén.

1 megjegyzés:

Z írta...

Ez olyan negatív leírásnak tűnik, pedig végigröhögtük az egészet (kivéve talán az elmebeteg agresszív nénit :) A táskába tömött ipari mennyiségű perec ki is maradt, meg volt eu-nemeu-határátkelő-szigorúságú koliporta is, meg menjenasor-hamáráll indíttatású nyersgyros. A Másfél elégé standardra vette a bulit, vagy csak nekem tűnt úgy a fergeteges Zp-s alkotás után..