2010. február 12., péntek

Közvéleménykutatás

Egy kis közvéleménykutatást tartanék most. Címe: közvéleménykutatás. Arra lennék kíváncsi, hogy Ti, kedves ezt olvasók, hogyan, milyen módszerrel, belső monológgal, gondolati csomaggal segítitek magatokat embertársaitok elviselésében?
Kopertával erről a témáról beszélgettünk éjjel, miután egy hiányosan kitöltött űrlap miatt ordenáré módon leugatásra kerültünk e-mail-ben. Ez aztán sok hasonló, elfeledettnek gondolt élményt hozott ki belőlünk. Reggel aztán (nyolc óra előtt, panelban) ütvefúrásra ébredtünk, ami nem javított a hangulatunkon.
A beszélgetésre visszatérve: az biztos, hogy egyikünk sem akarja embergyűlölő módon, elzárkózva eltölteni az életét, viszont folyamatosan gyűlnek, és ezek szerint nem felejtődnek el a rossz élmények, bunkóságok. Először arra gondoltunk, hogy leiratkozunk a netes piacokról, közösségekből, de ez már az első lépés lenne az elefántcsonttorony irányába. Ráadásul nem véd meg az utcai bunkók, kocsiból kiordítók, boltban beszólogatók, satöbbik ellen. Volt egy olyan gondolat is, hogy irány a Nagy Magyar Puszta, mert hogy vidéken érezhetően kedvesebbek, de erre is találtunk ellenpéldát, meg aztán az internet keze hosszú (hú, ez jó, most olyan gibbonfélének képzelem).
Összefoglalva: a megoldás bennünk van, csak még nem találtuk meg.
Kérem a lélekügyileg fejlettebbeket, árulják el, mitől nem kerül egy ilyen esemény után az ember két órán át tartó idegstresszbe?

4 megjegyzés:

D írta...

Kiraknálak ide egyedül egy-két hétre Koperta nélkül, és hidd el baromira örülél egy-két bunkónak, emberi hangnak, ingernek. Én speciel örülnék, ha már újra emberek között lehenék...
Amúgy meg tök fölösleges ezen bosszankodni. Benned van a megoldás, más hülyeségét ne vedd fel. Attól ő nem lesz kevésbé hülye, csak magadnak okozol problémát. Az viszont a te hülyeséged, ha felhúzod magad mindenen (pl. a tegnapi esőn, gödrökön, stb). Engem remek jól tudsz piszkálni, ha bosszús vagyok, peidg a megoldás nálad sem más, mint itt. Át kell állítanod az optikádat. Az, hogy miként szemléled az embereket, csak rajtad múlik, ők csak magukat adják. Hidd el senki sem azért él a világon, hogy veled kiszúrjon. Meg kell próbálni emberileg visszakommunikálni, ha nem megy, akkor annyi. Tudod, hogy te megpróbáltad. Most nálatok érzek csökkent életörömöt...

Z írta...

Érdekes tőled olvasni, hogy legyek pozitívabb.
Rajtam múlik, hogy szemlélem őket? Ha valaki anyázik, gondoljam azt, hogy éppen kedvesen megkért valamire? :)

D írta...

Mondtam, hogy piszkálsz...Azért, mert a hét eleje szarul sikerült, nem jelenti az, hogy én vagyok negatív. Olvass vissza egy kicsit, tőlem jó ideje más hangú bejegyzések jönnek általában :) És sose tudhatod miért anyázaik a másik (csalja a neje/férje, válik, rossz napja van, beteg, stb), ezt kell figyelembe venni. Tegnap pl. te is anyázátál, neked is meg volt rá az okod, mégsem vagy szemét, szar ember...csak ilyened volt.

Z írta...

Na jó ebben van valami. Majd erre gondolok. Amúgy én ügyfelekkel sose voltam bunkó, csak mert rossz volt nekem éppen.