2008. január 13., vasárnap

Agymosás = vizsgaidőszak

(igen, most már én is írok a blogra...)

Meg kell mondanom, nagyon élvezem a vizsgaidőszakot, pedig volt már párban részem! Remélem most már szép lassan egy folyamatot jelez nálam és nem egy körforgást... " Jó pap holtig tanul! - de nem mindig ugyanazt!" Most egy másfél hónapra félretettem a " perszehogybetudokmenni dolgozni, mitteccikinni, szerintemjobbanpasszolhozzá a püré- agyamat, és olyan, mintha naponta mosnám az agyam, valamiféle info-összetételű anyaggal, érzem, ahogy helyére kerülnek a dolgok... Remélem szükség is lesz rá, és nem csak nekem tetszik majd..

Igazából olvasom, amit írok, és megen rájövök, hogy Ti ezt sokkal frappánsabban csináljátok... A Blogírást. Lehet nekem arról kellene írnom, hogy miért nem tudok írni. Én imádok beszélgetni, úgy nagyon elememben érzem magam. Így meg folyamatosan bele akarok kötni, javítgatni, hogy lehetne élvezetesebb. Meg szóban olyan csapongó tudok lenni, amit annyira élvezek, hogy mindenről eszembe jut valami, és órákig el lehet kavarogni, oszt alig tudom honnét indult el a beszélgetésfa-törzse...

igazábó azért akartam írni, hogy vizsgaidőszak = agymosás => utána azér' összekoszolnám = http://www.vilagveleje.hu/index.php?link=hirek_item&id=253&PHPSESSID=4e1d76aed9e03f3bd2d248abab95660b

gyorsan közzéteszem, mielőtt meggondolom magam, hogy ilyen meggondolatlanságra vetemedtem... pofikacibálás (nem, nem i és k között választva...) és ujjpercből integetés Mindannyiótoknak

2 megjegyzés:

Z írta...

Mondanám hogy keress fel egy pszichológust, de ők is csak emberek, nem tehetem ezt velük :)

Koperta írta...

sajnos megelőztél, Zé, épp írni akartam, hogy: hálistennek te se vagy normális, Marci... :D