2008. január 1., kedd

Barátság

A legszuperebb dolog, ha rájössz mennyi barátságos ember van a világon :) Az egész egy félrement sms-sel kezdődött...
Szilveszter estéjén kaptam egy sms-t (angol nyelven) egy Hesham nevű angol pasitól:
-H: boldog újévet darling.
-D: köszi, neked is, egyébként ki vagy?
-H: Hesham, és te nem Cloudia vagy?
Én vicces kedvemben voltam.....
-D: sajna nem, de sokkal jobb vagyok Cloudiánál :) Dorothy vagyok Bp-ről, Magyarország
-H: remélem akkor van egy új barátom a jövő évre, nagyon kedvesnek tűnsz . Épp Egyiptomban vagyok, itt leszek vasárnapig, aztán utazom haza Londonba.
-D: útközben hazafelé nincs kedved meglátogatni az új barátodat? Szép a repterünk, gyönyörű a város, barátságosak az emberek
-H: köszönöm a meghívást, most épp egy szilveszteri partin vagyok, de holnap megnézem a járatokat. Aztán hívlak. BUÉK
-D: én is partizok, BUÉK neked is
És képzeljétek, nem felejtette el!! Megnézte a nyamvadt járatokat :)))) És írt.
-H: sajnos nem tudom elcserélni a jegyet, nem tudok most Bp-re menni. Nem szeretnél előbb te jönni Londonba? szeretnék többet tudni az új barátomról. tanulsz, v dolgozol?
-D: Köszönöm. Dolgozom, gyerekkekkel foglalkozó gyógytornász vagyok. Szívesen mennék Londonba, de nincs rá pénzem sajna.
És megadtam még az email címem, hogy úgy tudjunk tovább társalogni :)
-H: Ez nagyszerű. Talán jöhetnél ide dolgozni, kellenek a ilyen emberek mint te. Nagyon jól beszélsz angolul. Én még mindnig nem értem honnan van meg nekem a számod...Cloudia kétszer hívott erről a számről. Talán a barátod? De ő más területen dolgozik. Úgy néz ki elvesztetettem őt. Hívlak majd.
Én most írtam neki emailt.
Szóval ez történt, és hihetetlenül pozitív ez az egész!!! Olyan jó, hogy egy ember a világ másik felén veszi a lapot a tréfára, vissza kommunikál, beszélget, ismerkedik...:) Szuper!!!

Nincsenek megjegyzések: