2009. december 8., kedd

Hal

Egy kis beszámoló a hétvégéről.....
Szóval Halason nyomultunk. Kiskunhalasról azt kell tudni, hogy ott minden vagy halas vagy csipke. Halas bútor, halas autó, halas nemtommi, ill. Csipke butik, csipke ABC....stb. És van Csipke múzeum is, amit természetesen megnéztünk, mert kultúra vagy mi. És mellesleg csipkésre áztattuk a seggünket a halasi termálfürdő Csipke gyógyvizében, amit a Halasvíz kft. üzemeltet, és mindez közvetlenül a Csipke hotel mellett van, ahol meg laktunk :-D
Volt szauna, szoli, masszázs, gőzkabin, meleg víz, hideg víz, meg k..va meleg víz is. A fürdőnek komoly szabályzata van. Nem szabad a néni-bácsikat fejbe dobálni, a fürdőbe állatot vinni (pedig Szoty-Don hogy élévezte volna), és nem fürödhet a fürdőben olyan ember, akinek nagy kiterjedéssel járó, vagy undort keltő betegsége van. El sem akarom képzelni mire gondoltak. A lényeg, hogy a két nap végére már remélhetőleg eléggé alkálihidrogénkarbonátos lettem én is. Ami jó nekem biztosan.
A legjobb pillanatok voltak:
- öreg bácsi feneke félig kint a gatyából, vagy inkább 3/4 (de édi volt a kis öreg :-D)
- a nyilvános hajszárítónál a mellszőrzetét szárító pasas (szerencsére a fanszőrzetét nem)
- és a helyi bolond (Joe elnevezte halasi csipkebetyárnak), aki nagyon örült nekünk lányoknak, és gyorsan megosztott velünk két fontos infót:
1. A tenger mellett jól élnek a papok, mert sötétedés után kezdődik a felovasás.
2. A japánoknak is jó, mert kis papírházakban laknak.
Ja de kaptunk tőle szaloncukrot.
Ismét rájöttem, hogy fasza dolog ez, de majd kb. 40 év múlva fogom igazán élvezni. Persze kipihiztem magam, de ha még egy napot áznom kell, hát nem állok jót magamért. :-))))

1 megjegyzés:

Z írta...

Hát ez jó :) Gratulálok a türelmedhez, én maradok az aktív pihenésnél. Juteszembe, szombat este senki ne lógjon! Vagy hozzatok orvosi igazolást.