2009. január 31., szombat

6-os...faszt 9-es (buliztunk)

Szóval buliztunk. Megünnepeltük az egyetlen általam ismert fizikust!
Volt napirajz nézegetés, hányásközeli mennyiségű kínai kaja és gyümölcssaláta evés, pikk dámázás (én nyertem nanáhogy)...meg hát persze pezsgő, bor. ÉS! Hallhattuk Kopertát káromkodni, elég cifrán is. Pedig nem ejtettünk vasalót hegyével a lábára :D:D:D:D
Úgyhogy most lehetnek másnaposak a kedves delikvesek. És ma telepítettünk convertert, meg mittoménmit is, és távolról segítettük egymást, vagyis ők engem :) Nem elég az halogénes izzó problémája, a számítógépes alapismereteimmel (hogy mivel?) is komoly gondok vannak. Ezt eddig is tudtam, csak nem sejtettem. Koperta már ott tartott, hogy kívülről átveszi az irányítást a gépem fölött. Az se sikerült persze. Hisz' én ültem a másik gépnél. A hiba az ön készülékében, vagyis a humán bizonytatlansági tényezőben van. :D