2009. január 9., péntek

Államvizsga

Már a neve is rossz. Amihez az államnak köze van, az jó már nem lehet.
A tanulmányi osztály most, január 9-én még mindig nem tudja megmondani, hogy a január végéig tartó vizsgaidőszakon belül mikor lesz az államvizsgám. A szakdolgozatot a vizsga előtt 3 héttel kell leadni. Ez se rossz. Nagy nehezen megtudtam, ki lesz az elnök, és leadtam gyorsan. Persze a to-n ezt sem tudták tegnapelőttig megmondani, mert hogy nem találták a papírt, amire a bizottságok összetétele fel van írva. Azt mondták, majd felhívnak telefonon. Nem tudom, meddig kellett volna erre várnom. Egyeztettem az elnökkel időpont ügyben, január végén ér rá. Azt mondta, kérdezzem meg a többi tagot, hogy ők ráérnek-e akkor. Egyeztettem, leveleztem. Még nincs vége.
Én szervezem össze a saját államvizsga-bizottságomat!

Lehet hogy lemegyek a műszakiakhoz megbeszélni, hogy legyen akkor fűtés, de előtte még foglalok termet, egyeztetek a biztonságiakkal, hogy engedjenek be minket, a takarítókkal, hogy ne legyen nagy kosz, és persze a bkv-val is, mert oda kell jutnom valahogy (még jó hogy a mávra nincs szükségem).

Lehet hogy egyszerűbb lenne, ha simán beírnám magamnak a jegyet, és aláírnám. Esetleg pecsétet is csináltatnék.

Nincsenek megjegyzések: