2009. január 17., szombat

Részmunkaidős


Úgy néz ki, lesz egy 1-2 hónapos átmeneti időszak az életemben, egyetem után, végleges állás előtt. Persze jó lenne közben dolgozni valamit, ami mellett lehet azért intenzíven nyelvet tanulni. Szétnéztem a netes álláshirdetések között, naivan rákerestem a részmunkaidőre, a tanulás mellett végezhetőre, a projekt jellegűre, a szabadúszóra. Mindezekre összesen 4 találatot dobott elém. Tudtam én, hogy nem divat ebben az országban a részállás, de azért meglepett. Értem, hogy a cégeknek megéri inkább kevesebb embert széthajtani. Értem, hogy az adórendszer nem támogatja. De akkor is, 10.000 főállásra 4 mindenmás? Az otthonról végezhetőt meg hagyjuk. Pedig ez esetben a cég megspórolná a villanyt, a vizet, a fűtést, az irodát, a portást, az étkezőt...
A Meki csinálja jól . Rugalmas beosztással csábítja be a fiatalokat, most néztem, főállásban havi 73-ért. Érdekes lenne sültkrumpli-szagban éhen halni.

1 megjegyzés:

D írta...

én kórházi pisiszagban halok éhen :P