2009. május 25., hétfő

Nyugimá!

Krónikus módon kezd elegem lenni az emberekből és azok dolgaiból.
Ma ismét sokan meg voltak őrülve. Koperta két idegbeteg emberrel találkozott ma, a buszon ill. a postán. Én is láttam egy srácot, aki ököllel ütötte a gyalogos átkelő érintős gombját, hogy "mért nem állnak már meg a kocsik", egy biciklis utánam ordibált, nem értem miért, egy gyalogos meg elém szaladt, akkorát fékeztem, hogy a bringa első kerékre állt. Láttam anyukát kisgyerekkel kiabálni, a Szerémi úton egy kutyát fenekelő idiótát, továbbá a neten is beszólt egy magát máshol kiélni nem tudó. Az autósok agresszívek, provokatívak, pofátlanok, a gyalogosok meg csakazértis mennek, mert nehogymár ne álljon meg a kocsi, keresztbe szidják és szivatják egymást, biciklisek detto. Amikor elegem lett a modern televíziózásból, egyszerűen nem néztem többet, a héten eljutottunk oda, hogy a rég nem használt doboz kikerült a szobából. De a közlekedéssel, boltokkal, egyebekkel ezt nem tehetem meg, sajnos. Pedig megtenném, gondolkodás nélkül.

Nincsenek megjegyzések: