2009. május 17., vasárnap

Rózsaszín csaj

Csak, hogy pasis kalandokat is meséljek....Nem mintha lényeges lenne. Voltunk tegnap Republik koncerten. A koncert vége után a ráadások voltak olyan szuperek, hogy végigtomboltuk az utolsó fél órát. A többi, hát felejtős. A pasik nem semmik voltak...Ketten próbáltak meg felszedni, vagyis az egyiket a haverja tukmálta, mert gyáva volt idejönni :) Annyira bénák. Mondanom se kell, hogy no comment volt a csávó. És a másik, hát nagyot röhögtem. A barátnőmmel kezdett ugribugrizni, aztán kiszúrta, hogy én is ott vagyok. Már nézhetett egy ideje, mert gyorsan elújságolta a haverjainak, hogy a lány a "rózsaszín csajjal" van!!!!! Aki én voltam, rózsaszín pólóban természetesen. :) Rózsaszín csaj! Hát olyat röhögtem, hogy csak na! Aztán már persze nálam próbálkozott, táncoltunk is, de hát ő is no comment...De azért vicces volt :D:D:D

2 megjegyzés:

Koperta írta...

hát gratula a rózsaszínsághoz!!! ;)

Z írta...

:) Király, szerintem növeli az esélyeket. Majd lesz jobb is, hát ez a kettő nokomment, na bumm. A rántottát meg nem lehet visszacsinálni. Vagy mi.