2009. július 20., hétfő

Ágaska

Vissza akarok menni Ágasvárra! Igen akarok, nemcsak szeretnék. Érzitek a hisztérikus felhangokat :) További dögléseket végrehajtani, kifeküdni, csak LENNI! Utálatos munka, utálatos kórház, utálatos fújság. Nem szabad nyaralni menni, mert most nagyon szar itt lenni. Ha dolgozom folyamatosan, hát elmegy. De így...Meg kell állapítanom ismét, hogy túl, szét, továbbá agyon vagyok hajtva, és ennyi kevés a töltődéshez. Ahogy vasalódtak ki az idegeim felfelé menet. Pedig volt bennem a régi szorongásból megint, az idióta miatt. De feloldódott. A végigdumált kocsiút :) El sem merem mondani miről (is) beszéltünk, mert jól kikapunk a nagy csillagászoktól, fizikusoktól. Így is volt kikapás, mert duma volt és nem alvás.
Elvonási tüneteim vannak! Amúgy sem voltam fent már két éve, és olyan jó volt. Csak olyan rövid! Még, akarok, most! Sok régi ismerős, nosztalgia ezerrel. Amúgy sem bírom elviselni az idegen embereket AZÓTA. De a barátok bőven jöhetnek. Kaptam tőlük most is hideget, meleget, mindent. Egyszóval tükröt...... Megtudtam milyennek láttak régen (és mégis csíptek), milyennek látnak most (és mennyire jó, hogy itt vagyok megint), és ki az aki abszolút tök hülye, mert nem lát semmit csak önz és a seggét félti. A régi nóta, változás nuku.... És azt gondolja ez engem annyira érdekel, hogy még energiát is belefektetnék abba, hogy keresztbe tegyek neki. Pedig már leszarom. Nem érdekel ki kit és hogyan vág át, annyiféleképpen meg tudják alázni egymást az emberek, a "kedvesüket, akit szeretnek" , hogy már nem akarom látni. Vagyis most különösen érzékeny vagyok rá. Emellett pedig merőben új tapasztalatok is születtek régi ember(ek)ről. Meglepőek, érdekesek és szépek is naná! És persze szivatnak is, mert őrmester, pedig már rég nem, de még ez sem baj! A jó öreg csillagásztábor, Ágasvár, ottani népek! Ott nem bánt senki, ott szeretnek, ott jó lenni, ott, ott, ott. Ott szeretnék lenni!
És ezen a hiányérzeten még a perkátai szuper koncert sem segített :)

3 megjegyzés:

Z írta...

Hát gyerünk! Aug 15-i hétvége?

D írta...

jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó

D írta...

jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó