2009. július 6., hétfő

Balcsi, Velcsi

Végrehajtottunk egy újabb mikro-nyaralást. Pénteken munka után lehúztunk Almádiba, a Yacht (hátul képzett h-val) kempingbe, majd átsétáltunk Koperta komplett (!) családjához a másfél kilométerre lévő hotelbe. Vacsiztunk egyet, majd a partra néző teraszon söröztünk és boroztunk (ez utóbbit kár volt, sikerült spórolásból vennem egy kellemetlen rosét, pedig 1000 felett volt, többet nem fordul elő ilyesmi). Hazafelé még meghallgattunk pár számot a meglepően színvonalas Soul Blasters együttestől. Másnap reggeli a hotelben, fürdés medencében, tóban és dzsazukkiban, ebéd szintén a hotelben. Miután mindenki hazaindult, még egy kis szauna, vízimasszázs, és vissza a kempingbe. Döglés a parton, és minden, ami ilyenkor kell. Este aztán be a városba, azon belül is a legdrágább étterembe (nem szándékosan, sajnos Borkert volt a neve), itt aztán gyümilevessel, sajttállal és salátával elfeledtettük az éhséget, jó roséval, zweigelttel és kékfrankossal az előző napi rossz bort. Hazatántorogtunk (kivéve Kopertát, ő sikeresebben önmegtartóztatta magát meg), és szinte egyből aludtunk. Vasárnap aztán elmentünk boltba, vettünk ehetőség határán lavírozó kolbászt, ipari mennyiségű kiflit (még holnap is azt esszük), és újra lementünk a parta. Erre a napra kirándulás volt betervezve, úgyhogy átmentünk Tihanyba. Megpróbáltunk tenni egy kisebb túrát, de miután a legmodernebb, frissen lealkudott és megvásárolt oroszlánvadász felszerelés ellenére is a hősokk jelei mutatkoztak rajtunk, feladtuk az első padnál. Szégyenszemre visszakullogtunk az apátsághoz, kicsit még nézelődtünk, majd a búcsúfagyi és egy kis levendula-eltulajdonítás után kocsiba ültünk. Szinte meg sem álltunk Gárdonyig, ahol végzetesnek mutatkozó fejfájásunk enyhítésére újabb fürdés következett, a sokkal melegebb, kellemesebb vízű Velencei-tóban. Utolsó programként büfévacsora kukoricával, majd hazatérés a frissen kialakult érdi zivatarcella érintésével.
Jó sűrű volt, dehát így kell ezt, ha már csak két éjszakára engednek eltávozni a társadalom számára nélkülözhetetlen fontossággal bíró feladataink.

Képek hamarost a képtárban!