2009. július 28., kedd

"Sajnálom"

Ez volt a válasz a legújabb könyvelői elbaszásra. Merthogy igen! Ismét elcseszte! Most csak 30.000 körüli az összeg, amit januárban nem vont le, mert ugye csak februárban szóltam neki, hogy mi a faszt csinál. Mert ugye nekem kell szólni! Mert én vagyok a végzett könyvelő. A főnökség meg elintézi ezzel: Sajlom! Hát a segged lyukát sajnáld. Az nem old meg semmit. Réges-rég picsán kellett volna rúgni azt a nőt. És nem teszik meg. Mert ugye a jó könyvelővel jól jár az ember. Csak épp itt nem a dolgozók járnak jól, hanem a főnök. Aki épp nyaral a Balcsin, miután hazajött a tengerpartról. Én meg egy nyamvadt hétvégére sem tudok elmenni nyaralni.

1 megjegyzés:

Z írta...

Ne lázadj! Mért nem magadnak csinálod a pénzt? Akkor elmehetsz nyaralni. Még fel is kínálta valaki, hogy veled akar céget csinálni.