2009. július 30., csütörtök

Na ne vakícsáááá

Hát szóval igen. Félreértés volt :) Jót röhögtem. Innentől megígérem, hogy nem fogom "úgy" hívni a fiatalembert. Amúgy meg nagyon vicces.....Nem ér kiröhögni a becsiccsentett hölgyeket :) Fincsi volt a pálinka, örülök, hogy alapot nyújthattam egy vidám estéhez.
Ja! Köszönjük a simit és a kutyakaját. Nyamm! Mind megettük. (Én nem :) )

Más. Ha van kedvetek nézztek meg a nlcafe fórumot. Apu felrakta két mondatban a leköpős sztorit. Kis hibával, mert azt írta rapid randi volt... Topic neve: leköpték. Hihetetlen mennyi reakció van, és milyenek. Úgy leugattak ismeretlenül, mint a sicc. Meg apámat is, mert nem tanította meg a lányát, h fűvel-fával nem randizik az ember. És különben is más apja ezt nem hagyja, mert leverné a sejthalmazt! Már én is reagáltam rájuk egyet. Most azt mondom bár rapid randi lett volna. Védettebb közeg és egyből lejön a kisugárzás. Bizti nem ikszeltem volna neki IGEN-t.

1 megjegyzés:

Filoszofi írta...

Köszönjük, hogy szórakoztattál minket! :) igazán jól éreztük magunkat!
Köszönet Zének és Kopertának az ötletért! :) Máskor is összehozhatnánk egy ilyet :)