2007. augusztus 22., szerda

Dendrialveoláris-zöngétlen explozíva avagy hűű

őő..pár nagyobb levegővét és Öcsémszobájában-körmászkálás után nekibátorodtam hogy akkor nosza énis, még mielőtt ideér a frusztráltságom és átveszi az irányítást, először is feltétlenül lekell szögeznem hogy a helyesírás az...hát...klaviatúrán nem tartom be a Magyar Hejesírási Szabájzatot, könnyebb egybenhagyni a kifejezéseket meg nemvesszőttenni, előreis bocs a rombolásért.
aztán ugye Dórival nemis ismerjük még egymást: szia! Bori vagyok (: Zolival is csak futólag mosolyogtunk még, pár szó erejéig, Marcit asszem tudom ki, Borsótól kaptam a pennát. de magam előtt a legrosszabb hogy most miket fogok én ide. najólerakom a szögesdróttal kivirágoztatott csalánköteget és nem hasítom tovább a a aa magamat.
végigrobogtam a blogon és eszembe jutott, hogy azon már énis gondolkodtam gimiben a sportcsarnokban (Himnusz-éneklés közben) hogy vajon ha mindenki egyszerre venne levegőt, behorpadna-e a tető? badarság. ez ugyanolyan mint a "mért hordanak, magukat szélsőségesnek valló, kínai környezetvédő aktivisták lebonthatatlan műanyagból készült széldzsekit?" című. csak rosszabb.
aztán gondoltam írok megrendelésre a mai WC-papírok minőségromlásáról, de azt majd egy máskör. kezdetnek ígyis izgultam.

1 megjegyzés:

Z írta...

Üdv! Jó hogy itt vagy! :)) Aztán aktívan, mint a Cézium137!