2009. március 9., hétfő

Barátom, a számítógép


Tudjátok, van az a mondás, hogy tévedni emberi dolog, de igazán összekeverni csak számítógéppel lehet valamit. Én ezt kiterjeszteném az idegeskedésre is. Ma igazán fantáziadús tréfákat eszelt ki ellenem. Először úgy gondolta, hogy nincs szükségem a tálcán a hangerő-ikonra. Majd hallgatom úgy a zenét, ahogy épp legutóbb, minek azt állítgatni? Ha már egyszer jó volt. Hiába nézegettem a hardverprofilt meg mindent, szerinte az eszköz megfelelően működött. Aztán szerettem volna íri egy dvd-t. A progim nem találta az író eszközt. Pedig én láttam, ott volt elöl, az a szürke téglalap (persze ott volt az eszközkezelőben is). Na jó, letöltöttem, újratelepítettem. Továbbra sem látta. Telepítettem egy másik programot, na az végre felismerte a szitut. Kiválogattam a fájlokat, rányomtam a leszelszives írni gombra, mire közölte, hogy nincs elég hely a vadifriss dvd-n. Valahol itt álltam fel, hogy torz vörös krumploid fejjel és artikulálatlan ordítással aláfestve fekete lyukká gyűrjem a hasonló esetekre jól bevált üres ásványvizes flakont.

1 megjegyzés:

Koperta írta...

Ilyenkor annyira jó minden jelenlévőnek...
:D:D