2009. március 28., szombat

Suhancos



Fergeteges koncert volt! Akkora hangulat volt, hogy még! Mindenki sajnálhtja aki nem jött...Persze értem én! Sok sikert a nyelvvizsgához!
Az a helyzet, hogy romlok. Az egy dolog, hogy a Jarre-t összetapiztam nagy rajongásban. Ezen a koncerten más történt. A Rézangyal pálinka elnevezett egy pálinkát a zenekarról. Ebből hoztak most 3 üveggel, és körbeadták a közönségnek. Ez lesz a szokás a koncerteken. Sztem kedves ötlet. "Békepálinka" :) Elindult elől, mindenki húzott egyet belőle és adta tovább. És igen, az egyik nálam kötött ki. Már üres volt, de mégis!!!! Megtartottam persze emlékbe. És úgy örültem neki, mint az a bizonyos emberszerű a farkának! Ide jutottam! Sztárt tapizok, és most már tárgyi emléket gyűjtök a kedvelt zenekartól :) Mondjuk Másfél pólóm nem nekem van....

2 megjegyzés:

Koperta írta...

Hát ez szép... Bár a Jarre-tapit nem múlja felül. :)
Most kezdődött, lehet drukkolni.

Z írta...

Kösz!