2009. március 17., kedd

Hát ennek is vége


Öt és fél év után ma először nincs diákbérletem. Nem is lesz már. Az állatkertben még utoljára diákjeggyel voltam. Koperta is be tudott volna menni simán diákkal, de nem szeretjük az ilyen sunyizást, meg nem is sajnáljuk tőlük az 1700 Ft-ot (főleg ha meg vagyunk rá hívva:), nagyon szépen fejlődik a kert.
Szombaton rendbe tettük kicsit az autót Vácon, azóta nem engedte le magát! Mondjuk így szokta ő (she), ha törődve van vele, pár napig jól működik. Szükség is lesz rá.
Előszedtem a bicikliket is. Elemet cseréltem a lámpában, és konstatáltam, hogy leeresztettek a kerekek. A hét végéig havat jósolnak, úgyhogy ráérek pumpálni.

3 megjegyzés:

modoc írta...

még kb. 4 hónapig vehetnél diákbérletet, merthogy az egyetemen hiba történt és ezért nincs matrica. duma kérdése az egész.
2003 júniusában érettségiztem és kb. 2005 januárjában vettünk először felnőtt bérletet, ebben benne van kb. 5 hónap alvás, azt ne számítsd bele, de így is megérte :)

Z írta...

Kösz, átfutott az agyamon több hasonló megoldás, de van elég stressz enélkül is az életemben. És nehogy már ne teljen csalás nélküli közlekedésre, a boltban se lopok már mostanában, önérzet, tudod :)

D írta...

Jól nem hívtál fel pumpa ügyeben, én meg elfelejtettem :P