2009. március 16., hétfő

Tapasztalatok innen is válaszul

Nem jól tűröm a hisztikéző Z-t :)
Ne nyomjanak az emberre Cancel (mégse) gombot, mert az hülyeség.
Nem jól bírom, he lefikázzák életem első derelye termését.
A citromos palacsinta töltelékét a frissen mosott takaróra önteni kockázatos dolog. Amúgy fincsi volt.
A Benjamin Button film egszerűen zseniális!
Én sem bírom túl jól a szomorú filmeket. Csak túl büszke vagyok ahhoz, hogy emiatt mások előtt bőgjek, így ezt hazafelé a kocsiban tettem...
Régi barátról álmodni fura dolog.
Március 15-én TESCO-ba menni eléggé elvetélt ötlet volt tőlem. :)
A komlexusokból kijönni egy élet is kevés. Szenvedni miattuk viszont egy óra is végzetesen soknak tűnik.
Szerelmesnek lenni jeleneg szar dolog. Nagyon unom már.
Megdöbbentő az anyumtól azt hallani, hogy megnézné, milyen is egy ilyen pszichodráma foglalkozás.
Hihetetlenül jó érzés leadni a ruhákat, amikből kifogytam, és helyette visszakapni azt, amit 3 éve adtam oda, mert kihíztam és most tökéletesen passzol!
A német dog birka méretűre bír nőni 5 hónap alatt. A kajlasága viszont marad 5 hónapos kornak megfelelő.
A kis fekete csecsemőkutya nagyon nyafis, ha nem foglalkoznak vele. Ennek hangot is ad :D:D
Nagyon rossz, ha az ember mégse (cancel) kap csak egy pár sáros tappancsnyomot hazaérkezéskor (félig-meddig jogos) sértődésből kifolyólag.
A lógó szemű goldi pedig nagyon hülyén néz ki.
A sántító goldi meg rettenetesen szar látvány.
50.50-kor kelni undorító dolog.
Én is akarok nagyszemű zsiráfot, fürge csemő orrszarvút, stb-t látni!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

mért nem fotózol lógó szeműt, hamá nálad van a kodak?

D írta...

mert nagyon csúnya volt...ne így maradjon meg az utókornak a drágám :)