2009. március 25., szerda

Mai kiakadás

Ma állásbörze volt az elte gömbaulájában. Elvileg. Csak éppen tök üres volt az aula. Mert én odamentem lelkesen, szakítva egy kis időt a vizsgafelkészülésből. Egy olyan vizsgáéból, amit az egyetem elvár, de nem oktat. Vagyis oktat, nem kevés pénzért. Mert az egyetemre járónak pont erre van ideje és pénze, hiszen akkora ösztöndíjat kap, hogy nem kell mellé hitelt felvennie és dolgoznia, ugye.
De hogy miért nem lehet kiírni legalább az e célból élő "karrier" weblapra, hogy bocsi, mégse lesz börze?
Kezdek belefáradni ebbe az országba. Nem élvezetből szidom annyit a rendszert, hanem kibukik belőlem, mint most is. És persze nem kötelező ott maradni, ahol rossz. Meg is fordult egy pillanatra a fejemben ez a lehetőség, kicsit komolyabban, mint legutóbb.
Na jó, az államcsődöt még megvárom.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

jó, megvárjuk, de utána irány Új-Zéland, ok? :)

Z írta...

Hirtelen Ausztráliára gondoltam, de oké, lehet az is. Tenger legyen meg hegyek.

Névtelen írta...

Ausztráliát Koperta nem bírná...túl vékony az ózonréteg!
Új-Zéland nekem is tetszene...
filo_sophie