2009. február 13., péntek

I've tried trial

Kinéztem a Triál hangszerbolt internetes shopjában magamnak egy lábdobra való bőrt. Mert kell. A netes áruházak nálam ott buknak el, hogy sokszor egy 2100 Ft-os árut 1500-ért hoz ki a szerződött futárcégük. Node semmi baj, bementem én érte, munka előtt épp belefért egy másfél órás ideoda utazás.
Belép. 50 körüli eladó néni. Mondom mi kéne. Ja, az el van fogyva. Mondom most néztem a neten hogy van. Jajj, telefonálok is akkor, hogy vegyék le. Érted, ő nem tudja levenni, mert az internet az ugye bonyolult, de szólni meg elfelejt, amikor az utolsót veszi le a polcról.
És most nem sikerül nem azt mondani, hogy megint egy előző rendszerből itt maradt, nyugati mintára működni akaró bolt.. Hadd utazzon a vevő potyára, biztos ráér. Hát, ezt a vevőt most bebukták, akkor se megyek vissza többet, ha féláron lesz minden.

2 megjegyzés:

D írta...

jól megbosszulod őket :D:D:D

Z írta...

Igen, és csak így lehet, ez az egyetlen mód. Essen már le mindenkinek, Te vagy a Vevő, Belőled akarnak élni. Ha nem tetszik valami, máshová kell menni. A Coda-ban pl. már nagyon sok pénzt elköltöttem, sokaknak ajánlottam, mert jó.