2009. február 27., péntek

Hogy jobb legyen Nektek


Eldöntöttem, csinálok egy kis reklámot annak a néhány, napi 14-15 látogatónak, aki idetéved. Hallgassatok Pál Feri Atyát, fent vannak az előadásai az interneten, le lehet tölteni (élőben is fut, ha valaki rászánja az időt, és odamegy 2 órával előbb, hogy beférjen a terembe). Érdekes és megfontolandó dolgokról beszél az emberi lélekkel, párkapcsolatokkal, komplexusokkal kapcsolatban. Persze jól lesarkítva, úgyhogy nem szabad egy az egyben magunkra venni.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

ezt még én mondtam legkedvencebb nővéremnek anno :)
tényleg jó, hallgasd és ha még gondolkozol is hozzá, akkor jobb lesz

Névtelen írta...

De örülök, hogy kitettétek! :) A linkelt laphoz 3 közöm is van: 2005 óta járok Feri előadásaira, ha mondhatom, ő a lelkivezetőm, az egyik előadásán ismertem meg a barátnőmet, és az oldal egyik szerkesztője vagyok... Gyertek el, élőben sokkal jobb! (És szeptembertől a MOM művházban lesznek az előadások, ott sokkal többen férünk el!)

Koperta írta...

sztem megvárjuk a szeptembert... biztos forrásból tudjuk, hogy két órával korábban oda kell menni, különben nincs hely. addig marad a net :D:D

Névtelen írta...

Csak hétkor nyitják ki a termet, és elég negyed nyolcra menni, negyed kilenckor már kezdődik is :)

Koperta írta...

jó, költői túlzás volt a két óra, ezt elismerem... :):)