2009. február 12., csütörtök

Matematika magasfokon

Szóval a könyvelő. Már megint a könyvelő. Elkúrták az adómat megint, van némi 350.000 Forint a nyakmon megint :( És miért? Mert nézzem csak meg! Ő levont 18 %-ot minden hónapban. Holott a magasabb adósávban vagyok, de mindegy. A baj az, hogy szerinte 1.129.000 Forint 18%-a az 23.000 Forint. Ne ez már gond! És még fel is szólított, hogy végezzem el a szorzást 0.18-al. Hogy naugye. Ránézésre elvégeztem a szorzást, és arra jutottam én matekzseni, hogy az sehogyanse lehet 23.000, ám 203.000 igen :) Erre feltette a kérdést: Lehet, hogy hiányzik egy nulla???? Rossz képlettel számol a program? Hát ennek utánanéz! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Értitek? SZÁZALÉKSZÁMOLÁS!!!! Általános iskola 4. osztály! Basszus!

2 megjegyzés:

Z írta...

Koperta irodás embere meg nem tud kivonni két ötjegyű számot egymásból. És még neki kéne rohangálni a Deák térre, mert nem stimmel (lsd. Koperta Blog). Mondtam írjon csak emailt, mert különben én megyek be, és akkor borul az asztal. Na jó nem, de az ajtó melletti falon át megyek be az biztos, és beolvasok az Illetékesnek.

Névtelen írta...

nem tudlak elképzelni latinos vérmérséklettel! :)
filo_sophie