2009. február 16., hétfő

Vatera

Megvettem egy Feynman könyvet vaterán. Emberem nem volt hajlandó találkozni a városban, csak az Ecseri piacot jelölte meg átadási helynek (rég rossz). Jó, akkor posta. Adjam meg a címem, majd ő elpostázza ajánlottan, és utólag átutalom az árát. Oké, megadtam a címet és Koperta nevét, mert én nem vagyok ide bejelentve, és nem adják ide a postán a nevemre. Erre jön a válasz, hogy nem, így mégsem postázza, mert ha az illető hölgy nem veszi át, akkor bebukja a pénzt. Megírtam, hogy ha csak ajánlottan hajlandó küldeni, nem mehet az én nevemre, de persze utalok előre. Miután utaltam, elküldte a könyvet. Persze rosszul számolta ki a költséget, 95 Ft-al több lett. Naná, hogy elutaltatta azt is. Ilyenkor persze tőlünk vonják a tranzakciós díjat kétszer. De nem is ez taszít átlag feletti idegi amortizációba, hanem az, hogy kb. 6 levélben olvashattam a "tapasztalt" 62 éves eladó kioktató "tanácsait".

Újabb fogadalmat tettem: vaterán csak akkor, ha elkerülhetetlen.

Megjött viszont a vízóratervmódosítóember. Jó egy héttel a megbeszélt időpont után. Mikor? Reggel, amikor (nem tudom mi alapján tippelte be, mikor délutánt mondtam) itthon voltunk ugyan, de egy szál gatyában pakoltam épp a konyhában reggelihez készülve (Koperta hasonló készültségi fokozatban). A szobába nem is mertem beengedni, nem volt épp rendben a terep, a konyhaasztalon, a morzsák között töltögette ki a papírokat.

Hát ennyi kilencig. Várom a folytatást.

2 megjegyzés:

Koperta írta...

ó, ne aggódj, én imádom pizsiben, kócos hajjal, szemüvegben fogadni a mesterembereket... :)
ez a nap valamiért tényleg kiválóan alakult eddig... nem tudom, mi lesz, mert még csak 10 óra van, de kihasználom addig is az időt, és iszom még egy kávét.

Koperta írta...

remélem, a bácsi is 200 forintot fizet majd azért, hogy ezt a 95 forintot kivegye a számlájáról, és akkor jó lesz neki...